Szukasz czegoś? Spróbuj tutaj!

Jeśli podobają Ci się moje prace i chciałbyś jakąś zamówić, proszę o kontakt.
E-mail: paseczkowewariacje@onet.pl
GG: 9416563
Facebook

KURS NA MAKI


KURS NA MAKI




Witam, zaprezentuje dziś mój pierwszy kurs;) Mam nadzieję,
że wam się spodoba...
Postaram się pokazać, w jaki sposób zrobiłam maki do tej kartki;) Mam nadzieję, że to was zainspiruje… Myślę, że kursik jest czytelny, a jak czegoś nie zrozumiecie to piszcie! Pozdrawiam gorąco i życzę udanej pracy!!! Buziaki.. ;)



1.Szykujemy czerwone paski, długość: kartka A4, szerokość najładniej ok. 4mm, ja je cięłam niszczarką. Kolor dowolny, jak uważacie :) 
 

2. Po drugie paski zwijamy w kołka, na specjalnej maszynce, lub takiej jak moja - wykonanej z igły z dużym oczkiem ściętym, wbitym w korek oraz obsadzonym na jakiś markerze, czy długopisie…




3. Tak zwijamy parę kółek - są to płatki maków (w zależności od ilości kwiatów na jeden mak przypada 5 płatków). Aby kwiaty wyszły ładnie, korzystam ze specjalnych kółek, aby płatki były równe. Taką podkładkę można wykonać samemu lub kupić. Oczywiście można także orientacyjnie skleić kółka, by były równe. Możemy też zwinąć parę słupków przydadzą się do dekoracji kartki już na sam koniec.. Ja zrobię trzy kwiatki. 





4.    Mając już gotowe kwiatki możemy zacząć je sklejać. Aby kwiatki były odstające i w miarę masywne skleiłam je w następujący sposób.. Wycinam kółka dziurkaczem (w dwóch rozmiarach, bo mamy kilka rozmiarów kwiatów; można to zrobić ręcznie), nadcinam je (jak na zdjęciu) i zaklejam je po nacięciu tworząc stożek. Smaruję go mocno klejem i układam kółka lekko spłaszczone w owal (jak na zdjęciu poniżej). 











5.    Dalej wykonujemy środki. Czarny pasek papieru o szerokości około 
 2–2,5 cm i długości A4 nadcinamy na stokrotkę (prostopadle)
i zwijamy, najpierw zielony pasek (środek) i potem nasz czarny pasek
i wklejamy do środka.



6. Potem sklejamy pąki. Środki maków malujemy korektorem. Tak wyglądają nasze maczki ;)